Menu serwisu
Ceramizery
Istota działania
Zastosowanie
Testy i badania
Opinie
Ceny i produkty
Instrukcje
Współpraca
Kontakt
Gdzie kupić?
Sklep Ceramizery

Gdzie kupić Ceramizery?


Kalkulator doboru Ceramizerów


Warsztaty w których można zaaplikować Ceramizer




wycieraczki samochodowe

Goclean, mycie auta bez wody

Ultralube

BMW - opinie

BMW 316i (1991 rok)
Witam, ceramizer stosowałem w 2-ch typach silników; Opel Astra 93r. 1.7D oraz BMW 316i 91r. W obydwu przypadkach po pewnym okresie od zastosowania, dało się zauważyć równą prace silnika oraz zaniknięcie stuków i szumów (zawory, przekładnie). Sprawdziłem w obydwu przypadkach w serwisie: ciśnienia zostały wyrównane do katalogowych wartości, zużycie oleju zmniejszyło się w pierwszym przypadku 1.7D w znacznym stopniu (na 1000 km dolałem może 1 setkę, przed zastosowaniem na tej samej trasie musiałem dolać prawie 4 setki). Jestem bardzo zadowolony z tego produktu i każdemu kierowcy, który ma problemy ze starszym silnikiem polecam w 100%. Napewno nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto, z poważaniem Kamil Piłka.

BMW 318 IS
Marka i model pojazdu: BMW 318 IS
Rok produkcji: 1993
Pojemność silnika: 1800

ZAKUPIŁEM CERAMIZER DO SILNIKA. MOJA BETKA 318 IS ŚMIGAŁA JUŻ PO 200KM DUŻO LEPIEJ I SPRAWNIEJ. REAGUJE NA GAZ DUŻO LEPIEJ, LEPIEJ PRZYSPIESZA. DLA MNIE DOŚĆ ZNACZNIE CZUĆ RÓŻNICĘ ALE TO ZALEŻY OD STANU SILNIKA. NIE WIERZYŁEM W TAKIE BAJKI, ALE TERAZ KAŻDEMU POLECAM BO NAPRAWDĘ WARTO ZAKUPIĆ. PRZEBIEG U MNIE 220 TYS, WIĘC NIE MAŁO ALE WIELKI POZYTYW BO NAPRAWDĘ ZZASŁUŻONY.
POZDRAWIAM
Radek
Opinia nadesłana dnia 04.03.2009

BMW 325 TDS
TO juz 3 z kolei ceramizer, uwazam go za CUDENKO. Nie wiem czy silnik ciszej chodzi, ale przy mojej jezdzie auto oleju mi praktycznie nie pobiera, a wczesniej bardzo duzo jak dla mnie szlo-BMW 325 TDS.polecam kazdemu,powinno byc dodawane do oleju

BMW 525 TDS
Ostatnio zalałem Ceramizerem silnik oraz wszelkie przekładnie w samochodzie BMW 525 TDS.
W silniku "klikał" mi regulator zaworu - bolączka ustała po przejechaniu ok 300 km!
Dyfer - po puszczeniu pedału 'gazu' delikatnie jęczał (nie było tragedii) - po 500 km cisza! Skrzynia biegów - nie miałem z nią problemów, ale po zastosowaniu ceramizera (500 - 700 km) lżej wchodzą biegi (mam nadzieję, że reszta też chodzi lżej :) )
Wspomaganie kierownicy - zdecydowana poprawa jeśli chodzi o płynność pracy kierownicy po ok 1000 km (kiedyś czułem 'schodki')
Nie określałbym tego jako "cudowne uzdrowienie". Postęp udziela się także chemii. Poza tym przestrzegałem ściśle instrukcji. Nie mierzyłem ciśnienia w cylindrach, gdyż w dieslu jest to sporym wyzwaniem. Resztki ze strzykawek wstrzyknę do łożysk w mojej leciwej pralce "luna" które siadają systematycznie. Jak podziała kupię kolejną szprycę :P
Gratuluję inwentorowi!
Pozdrawiam Piotr.
Opinia nadesłana dnia 26.02.2009r.

BMW 530 D
W samochodzie BMW 530D Nr rej AA-VM 746 zdecydowałem się użyć Ceramizera – został zastosowany do paliwa. W silniku był problem jednego wtryskiwacza, którego wymiana związana z kosztem około 500 euro. Po wypełnieniu połowy zbiornika paliwem z Ceramizerem (uszlachetniaczem do paliwa), wszelkie nieprawidłowości pracy wtryskiwaczy zniknęły. Przed zastosowaniem Ceramizera do oleju silnikowego samochód posiadający przebieg 270tys km był sprawdzony na hamowni i zebrano dane mocy i momentu obrotowego itd. Po zastosowaniu ceramizera i przejechaniu 4 tys km (dokładnie 3782km) samochód został ponownie sprawdzony na hamowni. Stwierdzono wzrost mocy i momentu obrotowego. Ja osobiście stwierdziłem zmniejszenie zużycia paliwa średnio o około 1 litr na 100km i cichszą pracę silnika, większą elastyczność. Warszawa 14.10.2008
Hoffman Andrzej
Warszawa

Pomiar mocy silnika BMW 330D, przed i po dodaniu ceramizera BMW 330D, silnik, moc przed i po dodaniu ceramizera, opinia BMW 330D, dokumenty

BMW E30 kombi (1993 rok)
Witam !
Oto moja opinia na temat ceramizerów:
Mam samochód BMW E30 kombi z końca 1993 roku i przebiegiem 220 tys. km. Ceramizery kupuję na Allegro - mój nick: Cenkier. Po zastosowaniu ceramizera (na jesieni 2005 roku) do skrzyni biegów już po przejechaniu kilkuset kilometrów zaobserwowałem zmiany w pracy skrzyni na plus. Mianowicie zniknęły szumy wynikające ze zużycia łożysk, skrzynia pracuje ogólnie znacznie ciszej, biegi wchodzą płynniej. Najlepsze jest to, że po tysiącu kilometrów przestał mi wyskakiwać drugi bieg co przed zastosowaniem ceramizera często się zdarzało! Planowałem wymianę skrzyni biegów, ale po zastosowaniu ceramizera okazało się to niepotrzebne!!! Zaoszczędziłem w ten sposób sporo gotówki. Po pewnym czasie zdecydowałem się na zastosowanie ceramizera w silniku (wiosna 2006 roku).
Oto efekty :
- silnik łatwiej odpala
- praca silnika jest płynniejsza na wolnych obrotach
- lepiej wchodzi na obroty
- mniej się grzeje
- wzrosła dynamika
Jednym słowem zastosowanie ceramizerów w skrzyni biegów, oraz w silniku przyniosło wiele korzyści.Polecam każdemu kto dba o swój samochód. I to tyle na temat efektów zastosowania ceramizerów w moim samochodzie.
Pozdrawiam !
Michał Cenkier

BMW E32 1992r. 3.0
Samochód to BMW E32 1992r. silnik 2998ccm3 M30; obecnie przebieg 289000 km. Poczciwa BMW (nie używana przez stereotypowego kierowcę dla tej marki!!!) jest już prawie od dziesięciu lat w rodzinie.
Wcześniej opiekowałem się samochodem osobiście, jednak w ostatnim roku przeszło w ręce mojego młodszego brata. Od tamtej pory zaczęła się bardziej intensywna eksploatacja auta w połączeniu z brakiem jakiejkolwiek kontroli stanu technicznego, poziomu płynów eksploatacyjnych no a w tym oleju. Po kilku miesiącach nieobecności, gdy postanowiłem przejrzeć auto okazało się, że poziom oleju jest poniżej minimum, silnik podczas nagrzewania nierówno pracuje a po postawieniu auta na kanale i uruchomieniu, od miski olejowej słychać było wyraźnie „klepanie” pierwszej panewki. Po nagrzaniu było troszeczkę lepiej, jednak znacznie spadła dynamika i wzrosło spalanie. Nie sprawdzałem ciśnienia sprężania, jednak bez tego było można odczuć że samochód dostał się w złe ręce, które go za chwilę wyeksploatują.

Stanąłem przed wyborem: poszukiwanie drugiego silnika i przekładka lub właśnie coś tak dziwnego jak Ceramizer. Jak powiedziałem o tym pomyśle kolegom znającym się na mechanice lekko się uśmiechnęli. Samochód był mi pilnie potrzebny na kilka długich tras, postanowiłem zakupić Ceramizer. Pokrótce przeczytałem, że do większych silników ze znacznym przebiegiem należy kupić dwie sztuki. Ale nie doczytałem, że lepiej wlać najpierw jedna a dopiero za jakiś czas drugą – wlałem dwie na raz, trudno, no i zacząłem dalsza eksploatację, oczywiście od razu po zalaniu odpowiedni czas silnik chodził na wolnych obrotach na biegu jałowym.

Samochodem przejechałem w ciągu pierwszych dni eksploatacji ok 1000 km Niestety co rano słyszałem znajomy odgłos panewek. Auto oddałem z powrotem bratu. Samochodu nie widziałem przez miesiąc, w tym czasie samochód zrobił ponad 1000 km, już z odpowiednim stanem oleju (przed zalaniem Ceramizera został wymieniony olej w silniku). Gdy po kilku tygodniach ponownie wsiadłem do samochodu silnik pracował już jak z przed awarii, sprawdziłem też odgłosy panewek – nie stukają. Preparat zadziałał, samochód jak się okazało też znaczą być bardziej dynamiczny, wydaje mi się, że jest też jakaś zmiana w spalaniu ale na razie nie miałem okazji dokonać odpowiednich pomiarów.
Obecnie mam problem z wyjącym tylnym mostem w Subaru Forester, mam zamiar ponownie użyć Ceramizera.
Pozdrawiam Irek

BMW E36 316i
Rok produkcji:1994
Pojemność silnika: 1600
Przebieg: 175 tys. km.

Po raz pierwszy z Ceramizerem miałem styczność prawie rok temu. Zastosowałem go, gdyż z mojego silnika zaczęły wydobywać się dziwne dźwięki, jak się potem okazało były to popychacze. Po zalaniu Ceramizera niepokojące dźwięki ustały. Z racji przejechania już ponad 10 tys. km przyszedł czas na wymianę oleju. Po wymianie oleju nadal brak jakichkolwiek oznak zużycia popychaczy, silnik pracuje równo i cicho. Stosowałem również Ceramizer do paliwa. Nie wiem w jakim stopniu wpłynął on na wtryski paliwa, dodam, że nie są one słyszalne, ale zauważyłem nieznaczny spadek zużycia paliwa, ok 0,5 l/100km. Po niemal roku stosowania preparatów mogę stwierdzić, że jestem pozytywnie zaskoczony i nie żałuję ich zakupu.Polecam i pozdrawiam :D
Michał Wietrzyński
Opinia nadesłana dnia 2013-06-14

BMW e46 320D 150 KM teraz 190 KM
Rok produkcji:2003
Pojemność silnika: 2000
Przebieg: 235 tys

Opinia: W moim aucie nie było większych problemow przed zastosowaniem Ceramizera. Zdecydowałem się użyć preparatu do silnika, ponieważ często jeżdżę na krótkie dystanse po mieście, a że zima idzie, pomyślałem że na pewno nie zaszkodzi to silnikowi. Moje podejście było sceptyczne. Jednak po zastosowaniu po około 300 przejechanych kilometrach, zauważyłem że silnik chodzi dużo ciszej. Słychać to wyraźnie, ponieważ wcześniej był naprawdę głośny. Drugą rzecz to mniejsze drgania od silnika. Mam wrażenie, że na zimnym silniku po odpaleniu wszystko chodzi ciszej i bardziej miękko. Generalnie bardzo polecam ten produkt.
Maciej Damski
Opinia nadesłana dnia 25.12.2012

BMW e46 320d
Rok produkcji:2003
Pojemność silnika: 2000
Przebieg: 188 tys. km.

Nigdy nie wierzyłem w tego typu specyfiki zanim nie zastosowałem Ceramizerów. Zacząłem od Ceramizera do skrzyni biegów ponieważ nie byłem zadowolony w płynności zmiany biegów. Muszę przyznać że po przejechaniu ponad 1000 km praca skrzyni nieco się poprawiła - zniknęły zgrzyty przy szybkiej zmianie biegów, biegi wchodzą lżej. Nadal nie jest idealnie ale myślę, że to problem z wysprzęglaniem na który Ceramizer nie mógł pomóc. Kolejny zakup po kilku miesiącach - Ceramizer do paliwa i silnika. Nie spodziewałem się jakichś super efektów - myślałem bardziej o profilaktyce. Muszę jednak powiedzieć, że różnica jest odczuwalna - auto stało się bardziej dynamiczne, lepiej wkręca się na obroty - po prostu dostało powera. Polecam wszystkim!
Rafał Miniach
Opinia nadesłana dnia 2013-06-24

BMW E92 335i
Rok produkcji:2007
Pojemność silnika: 2997 cm3
Przebieg: 108 000 km

Wlałem Ceramizer do silnika, zrobiłem na raz 300 Km, nie stosowałem się do zaleceń z instrukcji. Po prostu wlałem i pojechałem w trasę :) Następnego dnia silnik jak by łatwiej odpalił. Dziwne, może tylko mi się tak zdaje, ale o wiele wiele łatwiej rozrusznikowi zakręcić wałem. Ciekawe :)
Więcej opinii nie mogę napisać, bo przed zalaniem z samochodem było wszystko OK, teraz również. Stosuję profilaktycznie. Nie ma co się bać, mam 400KM pod maską i uważam że Ceramizer może tylko pomóc. Polecam!
Ronald Szczepankiewicz
Opinia nadesłana dnia: 2013-12-09

BMW 525
Polecam. Przetestowałem dokładnie przejechane 2500 km zgodnie z instrukcją. Spalanie oleju w silniku nie zmieniło się, natomiast wystąpił znaczny spadek zużycia paliwa z 12,5 l. do 9,5 l - samochód BMW 525 24v.

BMW 525 wersja E34
Rok produkcji: 1992
Pojemność silnika: 2500
Przebieg: 310 000 km

Mój samochód choć dobrej marki swoje już przejechał – 310 000 km to nie żarty. Ojciec woził nim ryby ze Świnoujścia do Poznania przez długi okres. Teraz to ja mam go do codziennego użytku... No ale do rzeczy :) Silnik 2,5 litra chodził jak stary traktor i pił ojej jak lokomotywa, po wlaniu dwóch ceramizerów NAPRAWDE NIE CHLEJE OLEJU !!!!!! S Z O K !!!!!! Słuchajcie kupiłem ceramizer nie do końca wierząc, że może takiego starego gruchota uleczyć ale poprawa jest OGROMNA podkreślam O G R O M N A. Silnik zaczął pracować dużo ciszej no i nie trzęsie całą budą samochodu. Zapalanie stało się łatwiejsze na zimnym silniku. BMW 525, BMW 525 regeneracja silnika Samochód miał problemy z zapaleniem (na pewno przez brudy w baku i ten cały syf po tylu latach, zdarzało się, że przerywał w trakcie jazdy - wyczyściliśmy bak poprawa była zauważalna ale przerywał dalej, po wlaniu ceramizera do układu paliwowego problem całkowicie ustąpił, samochód pali jak rakieta i tak nie kopci z rury wydechowej. Były również problemy ze wspomaganiem. Dolanie oryginalnego oleju przyniosło połowiczne skutki, ceramizer do układu wspomagania okazał się również zbawienny. Słuchajcie nie dziwie się dlaczego dilerzy aut nie stosują tego w fabrykach - bo nie mieli by usterek i nie zarabialiby na częściach. GORĄCO POLECAM CERAMIZERY!!
Anna Bieniak
Opinia nadesłana dnia 13.12.2011

BMW 528i (1996 rok)
Witam, Ja kupiłem dwie dawki preparatu do silnika bmw528i 96r (benzyna). Przebieg początkowy to około 150tys, tyle było na liczniku choć w praktyce na pewno więcej. Kompresja na poszczególnych cylindrach wynosiła 12-13 bar, po przejechaniu już pierwszych 200km zauważalnie poprawiła się dynamika auta, zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. Silnik także zaczął "jedwabniej" pracować i zdecydowanie spadł mu apetyt na olej. Po przejechaniu około 600km zaobserwowałem, że podczas wyprzedzania nie ciągnie się za mną błękitny obłok z rury wydechowej i jest drugi z czynników który pozytywnie mnie zaskoczył. Co do zużycia paliwa to udało mi się ustalić nowy rekord oszczędności, na trasie Lublin - Warszawa jadąc w sznurku samochodów udało mi się zejść ze średnim spalaniem do granicy 6.2L/100km!!!! Dane zostały odczytane z koputera pokładowego i pomiar przeprowadzony był na odcinku około 30 kilometrów. Może i niektórzy w to nie uwierzą biorąc pod uwagę, że auto ma silnik blisko 200 konny o pojemności 2,8L, ale tak faktycznie jest. Dodam tylko, że przed zastosowaniem preparatu nigdy nie udało mi się osiągnąć wyniku poniżej 7L/100km. Zachwycony działaniem preparatu zakupiłem go do drugiego auta z przebiegiem 280tys. i tam także mogę powiedzieć o zdecydowanej poprawie kultury pracy, więcej szczegółów nie znam gdyż nie jeżdżę nim na codzień.
Pozdrawiam
Marcin Popłoński

BMW 740
Ceramizer zastosowałem w BMW 740 z przebiegiem 270 tys. km w silniku, w przekładni głównej i w kwietniu tego roku w układzie wspomagania kierownicy w ilościach zalecanych przez producenta Ceramizerów. Nie były dokonywane przed zastosowaniem żadne pomiary. Po przejechaniu ok.1500km i do dnia dzisiejszego (286 tys.km) stwierdziłem:
- wyciszenie silnika i bardziej równomierną jego pracę,wyraźnie zmniejszyło się też zużycie oleju, nie nastąpiły natomiast żadne odczuwalne zmiany w zużyciu paliwa
- w pracy przekładni głównej nie zaobserwowałem niestety żadnych różnic (luz bez najmniejszych zmian)
- wyraźnie lżejsza praca układu kierowania,natomiast wyczuwalny luz w przekładni kierowniczej (jest niestety w jej części hydrauliczne) nie zmniejszył się ani trochę.
Wynika z tego, że preparat działa, jednak jego skuteczność jest zbliżona do innych znanych dziś lub w przeszłości preparatów - nie szkodzi i generalnie poprawia samopoczucie :-) (kilka z nich, jak Xeramic, dwusiarczek molibdenu Liqui Moly, teflonowy Swedol, Militec=Motor Life miałem okazję stosować) Trudno mi natomiast wypowiadać się na temat trwałości podzespołów, w których preparat został zastowany.
Z poważaniem
Alojzy Szymański

BMW
Szybki kontakt. BŁYSKAWICZNA!!!!!!!!!!!!!! przesyłka.Towar REWELACJA !!!!!!!!!! W BMW przed zastosowaniem tylni most wył że radia nie było słychać.Teraz cisza że aż głupio.To naprawde działa.Polecam
wmarek65

BMW
Rok produkcji: 1997
Pojemność silnika:1,8
Przebieg:256000km

Opinia: Pożyczyłem samochód koledze, który jechał w góry (Wisła Czarny),podczas jazdy samochodem po bardzo kamienistej drodze uszkodził miskę olejową co spowodowało wyciek oleju. Kolega po tym incydencie zadzwonił do mnie z pytaniem co ma robić - Ja stosowałem Ceramizer do silnika już dwukrotnie i postanowiłem wystawić go na próbę. Kolega jechał dalej bez oleju do najbliższego serwisu ok 10 km gdzie usunięto usterkę. Silnik został poddany testom i nie stwierdzono żadnych uszkodzeń. Dzięki Ceramizerowi podróż po górach skończyła się bez większych kłopotów.
Pozdrawiam
Marcin Żur
Opinia nadesłana dnia 28.03.2013

Nie ma opinii o zastosowaniu w Twoim modelu?
Zobacz wszystkie opinie (207 stron, format PDF) użytkowników ceramizerów. Po kliknięciu odczekaj kilkanaście sekund.




Warto przeczytać
Newsy
Częste pytania
Porady i ciekawostki
Bezpłatnie
Napisali o nas
Ściągnij
Dla prasy

Ceramizer w programie Na Osi na antenie TVN Turbo


     English siteSpain siteSlovakia site

  Tel.: +48 224980908 
          +48 223897703 
          +48 222050434
  Tel. kom.: +48 601315812 
  E-mail: info@ceramizer.pl
  Skype: Zadzwoń!
  Gadu-Gadu: 8761996

Remont silnika Poradnik


Zdjęcia: rajdy/wyścigi