Alfa Romeo - opinie

Alfa Romeo

Rok produkcji:2001
Pojemność silnika:2000
Przebieg:153000

Ceramizer zastosowałem u siebie w skrzyni, drugi bieg ciężko wchodził. Wymieniłem olej w skrzyni i od razu zalałem Ceramizer przy 150000. Biegi można teraz zmieniać jednym palcem po ok. 3000 km, obecnie 153000 skrzynia dużo ciszej chodzi, jestem bardzo zadowolony, następnym zakupem będzie ceramizer do silnika. Z czystym sercem mogę ten do skrzyni polecić..
Rzegocki Paweł
Opinia nadesłana dnia 2013-08-28


Alfa Romeo 33

Pojemność silnika: 1.7
Rzadko ufam reklamom, rzadko ufam produktom, które mają w niewidoczny sposób uczynić cuda. Nic przecież nie zastąpi wymiany zużytych elementów na nowe.W moim przypadku, jestem posiadaczem Alfy Romeo 33 1.7 16v Qv po tuningu silnika, jego moc przekracza 160 KM a jej nadużywanie doprowadziło do zużycia synchronizatorów skrzyni biegów - elementu bardzo delikatnego w tym modelu. Koszt naprawy około 800 zł plus kilkudniowy przestój oraz trudno dostępne części skłoniły mnie do użycia ceramizera do skrzyń biegów, kupiłem 2 dozy...po przejechaniu ok 250 km poczułem poprawę działania: biegi zaczęły wchodzić lekko i nie zgrzytały na niskich obrotach (wcześniej cały czas), po zrobieniu ok 1000 km skrzynia w przypadku normalnej codziennej eksploatacji działa bez zarzutu, więc ceramizer zadziałał. Niedługo planuje powtórzyć zabieg oraz zastosować profilaktycznie do silnika.


Alfa Romeo 156 2.0 JTS


Alfa Romeo 156

Rok produkcji: 2001
Pojemność silnika: 1.8 benzyna
Przebieg: 102 000 km

Powiem bez ściemy. Nie bardzo mi się chciało wierzyć, że zastosowanie tego preparatu pomoże mi zwiększyć moc pojazdu po tak dużym przebiegu, ale zastosowałem go zgodnie z instrukcją. Pierwsze wrażenie było być może mylne, ale auto jakby zaczęło bardziej kopcić białym dymem. Być może z powodu zimna na dworze ale temperatura powietrza była nie niższa niż +5 stopni C. Zdziwiłem się ale uznałem, że tak ma być w czasie działania środka.
Obecnie po przejechaniu około 200 mil od zastosowania widać, że auto przestało tak mocno dymić (parować) jest żwawsze, mam odczucie że ciszej, równiej pracuje i co ciekawe nie odczuwam potrzeby redukcji biegu na niższy w czasie zwalniania.
Będę jeszcze obserwował auto ale juz widzę, że wydatek się opłacił.
Pozdrawiam i polecam serdecznie Tomasz Starczak
Opinia nadesłana dnia 26-01-2012


Alfa romeo 156

Rok produkcji: 2004
Pojemność silnika: 1.8 TS 144 hp
Przebieg: 180 000 km

(warto zaznaczyć że właściciel zamontował kompresor i silnik generuje ok 200KM)
Zastosowano w nim kuty wał korbowy i kute tłoki.
Problem dotyczył wariatora zmiennych faz rozrządu. Po odpaleniu silnika słychać było dźwięk klekotania charakterystyczny dla silnika Diesla, a to jest jednostka benzynowa wolnossąca. Problem pojawił się pomimo prawidłowego poziomu oleju i jego wymiany co 6-8 tys. km. Ponad to słyszalne były tzw. szklanki na zaworach. Z uwagi na posiadaną wiedzę na temat tych silników sprawdziłem ciśnienie smarowania. Podczas odpalania silnika wynosiło 0.1 bara, co jest dużo za niskim ciśnieniem. Po ok 10-15 sekundach pracy ciśnienie wzrastało do wartości 0.4 - 0.5 bara. W tym momencie elementy silnika praktycznie nie są w ogóle smarowane. Wymieniono olej, zastosowano Ceramizer do silnika czterosuwowego -jedną strzykawkę i przejechano za jednym razem 150 km i wlałem drugą porcję Ceramizera do silnika czterosuwowego. I przejechano kolejne 50 km. Następnie pozostawiono silnik na biegu jałowym przez dwie godziny. Po tym czasie zmierzyłem wartość  ciśnienia oleju na biegu jałowym wynosił 0.75 bara co jest wynikiem mieszczącym się w normie. Po tym czasie dźwięk tłukących się szklanek ucichł lecz gdy silnik był zimny słychać było dalej wariator.
Po przejechaniu kolejnych ok 200 km wykorzystując pełną moc jednostki i przyjechaniu na warsztat dźwięk wariatora już nie był słyszalny.

Opinia nadesłana dnia: 4.11.14 r.


Alfa Romeo 156 1.8 TS

Rok produkcji: 2001
Pojemność silnika: 1.8
Przebieg:180 000 km

Jestem tu ogólnie znanym na forum posiadaczem 5 z kolei alfy. Akurat teraz 156 1.8 TS z 2001 roku z przebiegiem 177tyś. Zakupiłem to zwane ceramizerem cudo i zaaplikowałem... Przy przebiegu 177 tys. osiągałem prędkość około 180 km na godzinę ze sporym wysiłkiem ze strony mojej Belli. Może pojechałaby i szybciej ale myślę że potrzebna by była reanimacja. Znam swoją bellę na wylot. Zaaplikowałem "cudowny" środek, "docierałem" w/g instrukcji przez 200 km noga z gazu przez następne 400 i szok...
Poszła bez wysiłku ponad 200 km na godzinę! Nie wiem dokładnie ile max, bo zdjąłem nogę z gazu. Sytuacja miała miejsce na trasie z Krakowa do Warszawy. Samochód jakby odmłodniał. Byłbym wdzięczny jakby ktoś też przetestował bo ja mogę się mylić. Ale ponad 200..... Byłem w szoku. Naprawdę po 180 wkręcił się w obroty jak nie wiem co... nadal nie wierzę dlatego może ktoś wyda 64 zeta bo tyle to kosztuje i te 200 km się poświęci na docieranie.

Opinia nadesłana dnia 27-01-2012


Alfa Romeo 156

Rok produkcji: 1999
Pojemność silnika: 1.8 TS
Przebieg: 232 000 km

Dodałem Ceramizer do skrzyni biegów. Powodem tego kroku było to, że 2 i 3 wchodziły zawsze ze zgrzytem. 2 z dużym 3 z nieco mniejszym. Po wykonaniu tego zabiegu i przejechaniu tak jak w instrukcji zaledwie 10km nie mogłem uwierzyć w to co się stało. Zgrzytanie przy wrzucaniu 3 całkowicie ustąpiło, zaś 2 bardzo się zmniejszyło. I to zaledwie po 10km. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony działaniem Ceramizera i jestem dobrej myśli co do dalszej poprawy pracy skrzyni. W końcu proces trwa do 1500km. Szczerze polecam każdemu kto ma problemy ze skrzynią. U mnie zalanie Ceramizera uchroniło mnie przed remontem skrzyni i wydatkami z tym związanymi.
Piotr Olejarz
Opinia nadesłana dnia 2013-08-21


Alfa Romeo 159

Rok produkcji: 2007
Pojemność silnika: 1.9JTDm (150KM)
Przebieg: 120 000 km

Opinia: Około 3 miesiące temu zakupiłem kolejną Alfę. Jestem bardzo oddany tej marce - wcześniej posiadałem AR 156 2.4JD, AR 156 1.8 TwinSpark, 156 2.0 JTS. Alfajolizmem została zarażona cała moja rodzina (ojciec ma Crosswagona, jeden brat 159, a drugi 166).
Po zakupie 159-tki zauważyłem, że na 5 i 6 biegu skrzynia delikatnie wyje. Po rozpoznaniu tematu na wielu forach postanowiłem coś z tym zrobić. Sprawa nie była prosta, ponieważ część obeznanych forumowiczów zalecało wymianę całej skrzyni... Podobno skrzynie M32 od GM już tak mają i trzeba nauczyć się z tym żyć lub wymienić skrzynię na nowszą F40. W moim przypadku wymiana nie wchodziła w grę. Wtedy przypomniałem sobie o Ceramizerach. Kiedyś już używałem ich w 156 1.9 TwinSpark i efekt był zadowalający więc tym razem również postanowiłem zaufać firmie.
Około 2 miesiące i 7 tysięcy kilometrów temu wstrzyknąłem do skrzyni Ceramizer. Przyznaję, że przez pierwsze kilkaset kilometrów nie zauważyłem poprawy, ale podczas wyjazdu wakacyjnego (5 000 kilometrów po bałkańskich serpentynach) niemiłe buczenie na 5 i 6 biegu ustało! Wystarczyła jedna dawka Ceramizera, żeby skrzynia przestała wydawać nieprzyjemne dźwięki! Do tej pory skrzynia pracuje cicho i nie ma z nią żadnych problemów.
Ceramizery polecam każdemu, kto chce zadbać o swój samochód we właściwy sposób.
Alfa Romeo regeneracja silnika
Łukasz Klimczak
Opinia nadesłana dnia 02.10.2012


Alfa Romeo 159 SW

Rok produkcji: 2007
Pojemność silnika: 1910 JTDM 150Ps
Przebieg: 175 000 km

Witam, Wszystkich czytających opinie i zastanawiających się czy Ceramizer naprawdę działa. Opinie umieszczam w nawiązaniu z do rozmowy telefonicznej z Panem Dariuszem który dołożył wszelkich starań by wytłumaczyć mi istotę działania produktu Ceramizer, za co pragnę bardzo podziękować Panu Dariuszowi i ekipie która stworzyła ten środek. Pragnę zaznaczyć że nie mam nie wspólnego z firmą Ceramizer. Chce by bardziej dociekliwi ludzie chcący skorzystać z produktu Ceramizer do silnika poszukali, czy Firma Ceramizer miała jakieś problemy prawne...NIe, nie miała co jednoznacznie oznacza ze żaden obywatel nie poszedł do Sądu by zadać swoich praw. Co jednoznacznie wskazuje ze środek o nazwie Ceramizer działa i nie powoduję żadnych negatywnych skutków po jego stosowaniu. A teraz o tym co ja zaobserwowałem: Podczas odpalania zimnego silnika słyszalne był dźwięk stukających hydraulicznych popychaczy zaworowych, oraz po odpaleniu gdy silnik był jeszcze zimny do wnętrza pojazdu dostawały się nie przyjemne wibrację pracującego silnika. Nie mam żadnych problemów z silnikiem po mimo jego elektronicznym tuningu i podniesieniu mocy do 190Hp i 380Nm. Całe swoje życie jeżdżę marką Alfa Romeo zalałem ten środek po mimo mojego nie przekonania co do jego właściwości i jego działania .Bo w AR 156 1.8 TS zmarła mi panewka co zamordowało silnik...Po zastosowaniu środka Ceramizer do silnika wysokoprężnego wraz z filtrem FAP zauważyłem po pokonaniu dystansu ok 500 km że do wnętrza samochodu nie dostają się już wibracje co oznacza ze preparat już wyrównał ciśnienie sprężania(nie mierzyłem)oraz podczas odpalania zimnego silnika nie ma już dźwięku tłukących się szklanek. Ale to nie wszystko moja Alfa zbierała się do pracy od ok 2000rpm a przestawała ciągnąć już przy ok 3500rpm(to nie wina słabego programu tylko istoty działania silnika Diesla który ma duża zwłokę zapłonu)a teraz moja Alfa po przejechaniu ok 1 tyś km od aplikacji zbiera się od 1500rpm a ciągnie aż do 4000rpm.Spalanie spadło minimalnie według obliczeń komputera o 0,3 litra na 100 km. Ponad to gdy silnik był zimny to słychać było gwizd turbosprężarki teraz już go nie ma a przejechałem od aplikacji 5 tyś km .Praca silnika stała się bardziej cicha, pomimo charakterystycznego klangu diesla już po rozruchu praca jest cichsza po zastosowaniu Ceramizera, potwierdza to moja żona. To co jeszcze zauważyłem to że sinik mniej się grzeje podczas bardzo dynamicznej jazdy chodź to może być wynik niskiej temperatury zewnętrznej powietrza.. To co mogę stwierdzić że środek CERAMIZER działa i naprawdę poprawia prace i parametry silnika. a co do DPF nie odczułem żadnych negatywnych objawów , a wręcz poprawę, ale o tym za chwile. Po przejechaniu dystansu 5 tyś Km wyraźnie czuć różnice w pracy silnika mianowicie gdy odpalam silnik, wał korbowy już nie kręci się tak długo jak to miało miejsce przed zastosowaniem CERAMIZERA. Silnik odpala prawie natychmiast po wciśnięciu przycisku start .Nie ma już dźwięku stukających popychaczy hydraulicznych zaworów, dźwięku świszczącej turbiny, silnik gdy jest zimny pracuję bardziej „miękko'' lepiej wchodzi na obroty. Ponadto podczas jazdy typowo miejskiej podczas wypalania się filtra cząstek stałych zwiększała się ilość oleju na bagnecie, co oznaczało ze gdy wypalał się filtr do komory spalania wtryskiwana była większa ilość ON która nie ulegała spaleniu i ściekała po ściankach cylindra do olej rozrzedzając go. Po zastosowaniu Ceramizera ilość oleju nie zwiększa się co oznacza że uszczelnił on komorę spalania, oraz że w wyniku uszczelnienia komory spalania wzrosło ciśnienie sprężania które umożliwia spalenie większej ilości ON potrzebnej podczas wypalania DPF. Niedawno byłem na stacji diagnostycznej celem wykonania badań technicznych, Diagnosta po zbadaniu zawartości substancji w spalinach stwierdził że bliżej mojemu samochodowi do spełnienia normy czystości spalin EURO 5 a nie jak była dostosowano do spełniania EURO 4 to oznacza że CERAMIZER działa regenerując silnik samochodu oraz poprawiając jego warunki pracy.
Dziękuje ekipie która stworzyła CERAMIZER. Są to ludzie którzy nie oszukują ,a mówią prawdę i nie wciskają jak to wielu myśli bubla żerując na naszych pieniądzach.
Pozdrawiam Damian z Katowic
Opinia nadesłana dnia: 2013-12-31


Alfa Romeo 159 SW

Rok produkcji: 2006
Pojemność silnika: 1.9 JTDM 150 hp
Przebieg: 185 000 km

Pewnego dnia podczas przyśpieszania na skręconych kołach usłyszałem dźwięk trzaskającego się przegubu zewnętrznego... Po zejściu do kanału i obejrzeniu gumowej osłony potwierdziły się moje obawy. Gumowa osłona była pęknięta, a z przegubu wypłynął cały smar. Nie widziałem go bo osadził się na wewnętrznej części felgi aluminiowej zasłoniętej przez dużą tarczę hamulcowa.
Kupiłem osłonę wraz ze smarem, wyciągnąłem przegub z  samochodu i wyczyściłem go benzyna ekstrakcyjną, a resztki brudu usunięte zostały sprężonym powietrzem. Po złożeniu wszystkiego w całość włożeniu smaru do łożysk, wykonałem jazdę próbną podczas której trzaski z przegubu były nadal słyszalne. Postanowiłem użyć Ceramizera do skrzyń i mostów napędowych. Po zdjęciu gumowej osłony zaaplikowałem jedna dozę/strzykawkę w/w preparatu. Po przejechaniu ok 120 km dźwięk trzaskania z okolic przegubu ustał. Na dodatek od tego momentu przejechałem łącznie 3 000 km i dźwięk się nie pojawił. Zaznaczam, że cena oryginalnego przegubu wynosi ok. 600 zł, a doza Ceramizera niecałe 70 zł, więc oszczędność jest bardzo duża, a przegub został zregenerowany. Pomimo, że znajomi mechanicy mówili, że nic to nie pomoże, bo jak przegub już stuka to trzeba go wymienić. Okazuje się, że wcale nie. W tym przypadku wystarczyło użyć preparatu Ceramizer do skrzyń.
Ponadto polecam użycie tego preparatu właścicielom Alfy 159 z silnikiem 1.9 JTDM 8v/16v, bo mamy tam zamontowaną z wadą konstrukcyjną skrzynie biegów M32. Skrzynia ta szczególne problemy przysparza właścicielom Opli. Nie mniej jednak znam przypadki że w/w skrzynie również „siadały” w Fiatach i Alfach. Problem dotyczy głównie łożyska 5 i 6 biegu, które szybko się zużywa. Pojawia się huczenie, buczenie na 5 lub 6 biegu, oznacza to już  poważną awarie. Później już tylko dostrzegamy ruch lewarka podczas przyśpieszania i hamowania silnikiem...a później już tylko wymiana. Aby temu zapobiec zastosowałem Ceramizer do skrzyń biegów. Ceramizer również przyniósł dodatkową widoczna poprawę (oprócz zabezpieczenia skrzyni), mianowicie podczas dynamicznej jazdy po redukcji biegu z 5 na 4 dochodziło do wyskoczenia biegu. Co nie jest bezpieczne podczas brania szybko zakrętów. Objaw braku wyskakiwania biegu zauważyłem po przejechaniu ok. 250 km od chwili aplikacji Ceramizera.
Polecam wszystkim którzy chcą uniknąć kosztownych napraw, bo te preparaty naprawdę działają!!!
Opinia nadesłana dnia: 4.11.14 r.


Alfa Romeo 164 3.0

Silnik 3.0 200 tys. km. Na 500km szło 3 litry oleju a teraz 100g, spalanie paliwa takie samo, niby trochę cichsza, a miska mieści 7,5 l wiec zastosuje drugi preparat i wtedy będę mógł wypowiedzieć się dokładnie. Jak narazie ok, jestem zadowolony


ALFA ROMEO 166

 


Nie ma opinii o zastosowaniu w Twoim modelu?

Zobacz wszystkie opinie (ponad 250 stron, format PDF) użytkowników ceramizerów. Po kliknięciu odczekaj kilkanaście sekund.

Zaufali nam